Σάββατο 26 Απριλίου 2014

NOTHING IS IMPOSSIBLE



Οι παλαιότεροι έλεγαν πως η δύναμη του ανθρώπου βρίσκεται στο μυαλό του. 
Απλά , αυτό που θέλουν να το κάνουν ΠΡΕΠΕΙ να το κάνουν σήμερα και μην περιμένουν το αύριο , γιατί είναι αβέβαιο!
Εννοείται πως το να είσαι 60 χρονών και να κάνεις skate μπορεί να ακούγεται σε πολλούς απίθανο, αλλά ο Νιλ Άνγκερ είναι η ζωντανή απόδειξη πως δεν είναι και ανέφικτο.
Πιο συγκεκριμένα, όπως δηλώνει ο ίδιος πρόκειται για μία συναρπαστική εμπειρία και τον βοηθάει να βελτιώσει την σωματική και ψυχική του υγεία. 
«Όταν είδα κάποιους να κάνουν skate για πρώτη φορά είπα, Θεέ μου θέλω να το δοκιμάσω αυτό. Τώρα είμαι ακόμα αρχάριος και για την ώρα μπορώ να κάνω μόνο το 10%-20% των βασικών κόλπων, όμως όταν κάνω skate αισθάνομαι τέλεια, με βοηθάει να αλλάξω τις παλιές κακές μου συνήθειες. Στόχος μου είναι να δυναμώσω τους μύες μου, να βελτιώσω την φυσική μου κατάσταση αλλά και να δείξω στον κόσμο ότι ποτέ δεν είναι αργά. Θέλω να δω πόσο νεότερος μπορώ να νιώσω», δηλώνει ο Νιλ.

https://www.youtube.com/watch?v=lM4FQ_FqEhQ#t=116

by MaNt0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου