Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015




BMW Series 1

@ Τρίκαλα Κορινθίας



Πρόκειται για τους νέους αποδοτικούς κινητήρες BMW TwinPower Turbo. Με σχεδόν 2 εκ. αυτοκίνητα της Σειράς 1 να έχουν πουληθεί, σε ολόκληρο τον κόσμο, την τελευταία 10ετία, τα μοντέλα, πλέον, της premium αυτής σειράς με την τεχνολογία BMW EfficientDynamics, διαθέτουν μια νέα γκάμα 3ύλινδρων και 4κύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel, που, επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις, με ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις καυσίμων (η μείωση, αυτή τη φορά, φθάνει έως και 12%).
Απόλυτη ισορροπία

Οδηγώντας διάφορες εκδόσεις της ανανεωμένης Σειράς 1, από την Αθήνα προς την υπέροχη φύση της Πελοποννήσου, μέχρι τα Τρίκαλα της Κορινθίας, στο πολύ όμορφο συγκρότημα «Πλειάδων Γη», όπου έγινε η παρουσίαση, και, από εκεί, πίσω, ξανά, στα κεντρικά Γραφεία της BMW Hellas (Κηφισιά), διαπιστώσαμε πόσο προσεκτική δουλειά έχει γίνει στον τομέα των κινητήρων, ως προς τον πολιτισμένο τρόπο λειτουργίας τους, την απόδοσή τους και την άριστη συνεργασία τους, είτε με τα 8άρια αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων είτε με τα 6άρια μηχανικά. Τόσο πολύ μας επηρέασε θετικά η ισορροπημένη αίσθηση πληρότητας, στο εθνικό (ήμαρτον) δίκτυο, αλλά και στο επαρχιακό, ώστε, προς στιγμήν, πιστέψαμε, πως έγιναν αλλαγές και στις αναρτήσεις. Όταν ρωτήσαμε, όμως, τους υπευθύνους της εταιρίας, η απάντηση ήταν ότι τίποτε δεν έχει αλλάξει στο συγκεκριμένο πεδίο, διότι, απλώς, δεν …χρειαζόταν -βεβαίως, τα αυτοκίνητα της δοκιμής ήταν πολύ καινούργια και αυτό έπαιξε ρόλο, διότι, όπως και να το κάνουμε, το ελληνικό απαράδεκτο σύστημα δρόμων καταπονεί, με τον καιρό,  ακόμη και τα τελειότερα επιτεύγματα της τεχνολογίας… «Πινελιές» φρεσκάδας
Νέα γρίλια με χρώμιο, μακρόστενα και πιο έντονα εμπρός φώτα με τεχνολογία LED, τονισμένο καπό, αλλά και αλλαγμένο προφυλακτήρα με μακρύτερους προβολείς ομίχλης. Στο πλάι του αμαξώματος δεν υπάρχουν αλλαγές και ξεχωρίζουν μόνον οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. Πίσω ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος, ομοίως, η απόληξη της εξάτμισης, το ίδιο και η 5η πόρτα του χώρου αποσκευών, τμήμα της οποίας καταλαμβάνουν τα εμφανώς μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά φώτα. Όλες οι μεταβολές στο αμάξωμα είχαν ως αποτέλεσμα να μακρύνει αυτό μόλις κατά 5 χλστ.
Εξοπλισμός υψηλού επιπέδου

Στην καμπίνα των επιβατών δεν είναι εύκολο να διακρίνει κάποιος αλλαγές. Κυριαρχεί και πάλι η απτή αίσθηση της ποιοτικής κατασκευής, αλλά, και του καλού εξοπλισμού άνεσης. Στη βασική έκδοση προσφέρεται, μεταξύ άλλων, αυτόματος κλιματισμός, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 6,5 ιντσών σε συνδυασμό με το λειτουργικό iDrive, αισθητήρες αυτόματης ενεργοποίησης των φώτων και των υαλοκαθαριστήρων όταν βρέχει, πρόσθετες λεπτομέρειες χρωμίου στον πίνακα οργάνων και την κονσόλα. Κάτω από το καπό
Στον τομέα των  μηχανικών μερών, σημειώνουμε ότι οι 5 βενζινοκινητήρες και οι 5 diesel, πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Σε όλους τους κινητήρες βενζίνης, η τεχνολογία BMW TwinPower Turbo περιλαμβάνει εκτός από σύστημα υπερσυμπιεστή, μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων VALVETRONIC και μεταβλητή ρύθμιση εκκεντροφόρων στην πλευρά εισαγωγής και εξαγωγής (Double VANOS). Τα δύο σύνολα που σίγουρα θα αποτελέσουν τα δυνατά χαρτιά στην ελληνική αγορά είναι ο 3κύλινδρος 1,5 λτ στην 116i, ο οποίος αποδίδει 109 ίππους με ροπή 18,3 χγμ και ο αντίστοιχος πετρελαιοκινητήρας στην 116d, με ισχύ 116 ίππων και ροπή 27,5 χγμ. Το 114 βενζίνης δεν θα υπάρχει πια. Τη γκάμα στα μηχανικά σύνολα βενζίνης συμπληρώνουν οι 4κύλινδροι των 1,6 λτ (εκδόσεις 118i και 120i), απόδοσης 136 και 177 ίππων, ο 2λιτρος των 218 ίππων (125i), με την κορυφαία M135i να αποδίδει πλέον 326 ίππους από τον 3λιτρο κινητήρα. Στους diesel, υπάρχει και εδώ ο 2λιτρος των 150 ίππων (118d), 190 ίππων (120d) και 224 ίππων (125d). Πάντως, η 3κύλινδρη έκδοση βενζίνης 116i δεν είναι ακόμα διαθέσιμη, αλλά, αναμένεται τον προσεχή Ιούλιο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου